onsdag 29. desember 2010

Last days

Legger ut et par bilder av neglene de siste dagene. Har ingen av neglelakk-navnene, bortsett fra den jeg har på i dag, for sitter med den her, hos kjæresten.
Her har jeg brukt den Hvite "krakeleringsneglelakken" til IsaDora. Under har jeg en sølv-neglelakk fra Depend. Det syntes kanskje ikke så bra på bildet, for det er tatt med telefonen, men det er faktisk ganske fancy!
Her har jeg brukt diverse blå neglelakker. Søren klype altså. Hadde jeg sittet hjemme nå, skulle jeg gitt dere navnene også, men det har jeg desverre ikke her. Jeg har enda ikke fått helt teken på den "marbling"´a, men det er fortsatt gøy!
Denne har jeg på nå, Summer Fresh, heter den, fra H&M. Har desverre ikke neglelakk-fjerner her heller, og den ble tatt på i litt hast, så har ikke fått tatt bort det som kom på utsiden, så vet dere det. Liker denne fargen! :D
- S.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar